Frakt

Frakt tillkommer på samtliga leveranser. Den totala fraktkostnaden räknas ut vid fakturering av ordern då det framgår vad försändelsen väger, om försändelsen är skrymmande, om försändelsen måste levereras på pall eller om den omfattar flera kollin. Ej utlösta paket debiteras en avgift.

Leverans sker till registrerad företagsadress vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Ingen avisering sker innan. Finns ingen på plats som kan ta emot leveransen lämnas en avi och försändelsen kan sedan hämtas på DHL Företagscenter eller DHL Åkericentral.

OBS! Extra kostnader kan tillkomma vid leverans som kräver båttransport inom Sverige.

Transportskador

Kunden ska vid mottagandet kontrollera de levererade produkterna. Transportskada ska på ankomstdagen av leveransen anmälas till anlitat transportföretag och till Baca Nordic AB på telefon 01-13 69 93 eller e-post support@baca.se.

Mer info Öppet köp och ångerrätt --> Transportskador

Ej utlöst försändelse

För försändelse som ej lösts ut utan istället gått i retur till baca Nordic AB debiteras en avgift på 300:- (exkl. moms) för att täcka Baca Nordic AB:s frakt- och administrationskostnader.

Utebliven leverans

Vid utebliven leverans ringer du oss via telefon: 011- 13 69 93 eller mejlar till support@baca.se